Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, May 11, 2006

Nicole Kidman vs Marcia Cros

Tadi aku baru tengok movie Stephford Wives di sponser oleh Bard Binsimmone, dalam movie ni, muke heroinnye aku sangat familiar, so aku pun dok fikir and fikir, lama2 baru ingat yang die nih pelakon Desperate Housewives. So aku pun layan movie ni sampai abis, bila dah abis movie ni aku baca la credit movie, alih2 aku tengok nama heroinnye Nicole Kidman, dan sepantas kilat aku teringat series Desperate Housewives. Aku jadi fongkius(confuse) (word rekaan Bard Binsimmone utk Spring akan dtg) , pastu tanye Naju dalam series Desperate Housewives tu Nicole Kidman ke? Die pon blurry eyes, then aku melayari internet, pelakon dalam series Desperate Housewives tu, adalah Marcia Cros. Adoi aku fongkius slame ni. Mase tengok Desperate Housewives pon aku cam familiar pompuan bermuka and bernama Marcia Cros nih, so aku fikir die nih Nicole Kidman la kan. Die tade la same sejibik, tapi aku terfongkius skit je hehehe. Cube korang tengok gamba bawah ni yang mana aku buat pas di landa ribut La Fongkius, dua orang makhluk ni ada persamaan.

Kekompiusanism

Persamaan dua makhluk ni adalah seperti berikut:

  • Cheek bone yang sama
  • Dagu tajam sama
  • Mulut yang lebar dan bibir yg nipis
  • Mata hijo same dan kebetulan style rambut pun sama
  • Shape of my heart, eh shape muka sama
  • Rambut of coz dalam gambar ni
  • Bulu kening dan hidong
  • Last but not least, both movie ini ade word "Wives" hehe
Ianya hanyalah pendapat aku je, hehehehe...

6 comments:

Anonymous said...

OoOOoo O_______o
tapi mata Nicole lawa lagi XD. Macam lagi besar

Samseng said...

hahah pepehal aku suke mate aishwarya rai, tah btol ke tak aku eja nih...

Anonymous said...

lain la sayang

Samseng said...

sayang hidong besar pale hotak kau

Anonymous said...

eh marah la plak abg iss yg hensem ni

Samseng said...

aku tau la aku hensem, dont mention it ok.

Kotak Menjerit


Free chat widget @ ShoutMix
hits