Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, May 09, 2006

Gamba Hadiah

Hehe, aku baru reti cane nak upload gamba dengan jayanya. so ini kali pertama try nih sib baik jadik. credit to Naju sebab aja aku. so nikmatilah gamba-gamba di bawah, boleh rollover ade captions.

THANKS yg teramat-amat kpd mereka yg datang memeriahkan hari jadi aku. Hadiah memang menarik gile. dapat kekura mata stim, member2 aku kate cam mata aku gak, ye ke? dan cawan HIJAUUUUU oleh Bard Binsimmone dan card beday dari Epan yang die tulis mase park keta kat Alavanda seblom sampai Secret Recipe. cis hahaa.
 Kek Walnut Slurpp!!!
hheheh inilah kek ketiga dalam hidup aku, kek kedua dari Naju. Kawan Baru AkuKura-kura ni dah ramai kawan2 aku yg nampak kate rupa aku serupa ngan kura2 nih, huhuhu tidak!!!
Pakai Evening GaunHaaa ni kawan baru aku name die Hey Raju, meriah tak ekor die? (tade kene mengene ngan beday aku heehe)
Cawan Hijau Ok!!!Cawan kaler ijau haha oh tidak aku suke sangat cawan ni...Bard Binsommone cam tau2 je aku mmg nak cari cawan . heheheh

1 comment:

Anonymous said...

dadawdawdaw

Kotak Menjerit


Free chat widget @ ShoutMix
hits