Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, July 16, 2008

2 Years of Learning

Salam semua,

Well, dah lame sangat dah aku tak buat entry last buat 11 jun, lame ke tu? tak kisah la kan, anyway kali ni aku nak sharing is caring, huhu, about something. Selama 2 tahun ini, byk mende aku dah dapat, dari segala aspek. bila aku fikir2 balik, kritikan, kutukan, hinaan directly or indiectly, conscious or unconscious mmg banyak dah mematangkan fikiran aku.

Ada yang kate, aku ni terlalu mengharapkan balasan dari orang lain bila aku berbuat baik. btol gak tu kekadang, even aku kate aku tak mintak balasan tp indirectly orang nampak yg aku nih mmg mintak balasan. tu satu, lagi satu aku terlalu suke assume orang itu ini, pada aku aku bukan assume dengan harapan mmg akan jadi, aku cume... ape org kate, precaution. tapi btol gak kadang2 aku assume mende yg bukan2 and btol2 harap mende tu jadi. hmm byk lagik lah perkara yg aku sedar akan diri ni, rtm sungguh ayatku. even aku sendiri tatau btol atau tidak.

Aku rase perlu utk aku jadi manusia yg lebih baik di mata aku and maybe di mata org lain, hopefully la kan. setelah macam2 hal dah jadi 2 tahun ni, aku rase aku semakin byk perubahan yg aku sendiri rase aku berubah, konon2 la haha. well, kita taleh assume orang utk buat itu ini, kita tade hak kat orang lain utk suruh itu ini, btol tak?? jadi let it go and write a new page of my own life. aku hanya melati merah yang tak wujud kat dunia nih hahaha. ok lah, yes no thank you goodbye.

-in the end, i am wierdo-

p/s: i love u, eh salah... melati merah mmg tak wujud tau kat dunia nih...

No comments:

Kotak Menjerit


Free chat widget @ ShoutMix
hits