Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday, October 03, 2005

Ablen otograf pliss!!!

Assalmualaikum... ooh kawan2 ku di luar sane, hari tu aku ade la menggoogle, pastu tergedik la nak cari name aku dalam google, sebab name aku kan pelik so mane la tau2 kalo ade org same cam aku namenye... taip isrusli pastu aku search kua la result byk gak, tp ade ke google kate Did you mean: israeli. ampes google!! pastu aku cari2 ade la jumpe memule tekejut gak, org tu fropessor lagik, name die Rusli bin Ismail, bole la plak email die isrusli@ape jadah tah...

pastu cari lagi kat page 2 aku jumpe sebijik2 name aku ISRUSLI BIN ISMAIL, rupa2 MMU yg ku saayang nye site cis takde la kagum mane pon, pastu dalam page yg same aku jumpe lagi sebijik2 Isrusli. haa!!!! dah jumpe, aku klik2 rupa2nyaaaaaa ablen kawan lama aku membuat a little bit about his fren la....aku bace2 ramai gak die story mory kat situ, waaaaaaaa terharu gile aku...ablen la kawan aku!! omg tidakkkkkkkk!!!!!! ahah so nak share ngan korang, ini dia ape yg ablen tulis pasal aku :">

Isrusli

Dier ni pon kawan aku gak.. antara yg terbesh.. ngeh ngeh~~..
burak pasal dier plaks..

First impression aku ttg mamat ni.. voguee~.. ahaks.. pandai bergaye..

Aku kenal dier ni.. sebab dier ni plaks roomate Azrin.. dan aku jugak
tau.. yg dier ni roomate Azrin melalui satu budak MMU melaka..
hehe.. :p .. memuler tu segan nak tego budak ni.. tapi tak sedo2.. tetiber
dah jadi rapat jer.. kalo tak jumpa dier ni mmg tak sah.. besh burak
ngan dier.. ader jer topik.. dier ni kuat melatah.. haha.. Azrin selalu sgt
usik dier.. sume la leh dikatekan ske sgt sakat mamat ni.. ader je mende
yg nak di guraukan ngan dier.. ahah.. dier ni plaks jenis yg happy.. tapi
kalu dier ader masalah.. huyoh~.. dier punye ngeluh.. jgn men men..
ahak~.. ko cakap ngan dier pon muke dier muram jer.. walaupun ko
wat lawak.. leh nampak ngan jelas expression kat muke dier tu..

Satu laie.. aku cukup tekujut bile tgk baju dier.. waaa~.. penuh satu
almari.. gile ahh.. kalah truk aku.. sirius.. mmg byk.. ish ish.. terasa
kekurangan pada diri aku.. ngah ngah :p.. dier ni jugak pandai
memasak.. so jgn la heran.. kalo ko dgr dier komen pasal masakan
org.. ahaks..

Dier ni lagi satu besh sebab dier agak pandai memahami perasaan
org.. pandai bercakap pon ye mamat ni.. kalo bab nasihat org.. haa~..
mmg insaf ko kejap.. so.. kalo nak wat aper2 yg tak patut tu.. jgn la
wat depan mate dier.. mmg merah la telinga korang kena nasihat.. haha..
aku pun kena gak nasihat.. tapi tak truk la kan.. just pasal keje aku tak
wat jer.. ehe.. dier ni pulak minat men game.. sebab dier tgk aku ngan
Faisal men game "Starcraft".. permulaan nyer.. time aku men game
"Starcraft" kat komp Dar.. dier tgk.. pastu tak pasal2 dier mintak aku
ajar.. aku ni kalo bab ajar org men game.. mmg aku minat sesgt..
sebabnyer aku mmg minat game.. so aku ajarla dier.. tapi taktik aku tak
ajar la memuler tu kan.. aku soh dier beserkan diri ngan game tu dulu..
character dalam tu.. dier mmg cepat belajar.. besh ajar dier.. sesekali tu
aku men ngan dier sambil ajar dier.. aku ajar.. yg basic jer la kan..
haha~.. lelame tu dier jadi terer.. jgn men men.. siap ader taktik
tersindri lagi.. tapi tetap.. kalo men one on one dier kantoi.. tapi kalau
bab team.. mmg dier jadi backup yg sempurna.. haha~..

Aku takkan luper budi baik dier ni.. selalu tulun aku wat keje.. sem
satu kalo tak salah aku.. ader satu projek mdf aku tak anta.. so last
minute tu.. lecturer mintak.. dier ni la yg volunteer nak tulung aku.. so
sesame la kitorang wat.. dan dier jugak yg tulun aku time sem tiga
kalau tak silap aku.. tulun aku wat keje mcc.. byk jase dier ngan aku..
so.. aper2 hal aku tetap takley nak lupakan budi baik dier.. aper org
kate skali pon ttg dier.. aku tetap ngan pendirian aku.. hehe..

Byk adik bradik pon ye si Is ni.. hubungan dier ngan family dier
mmg rapat.. siap leh chatting2 lagi tu.. jgn men men.. aku dapat
bygkan.. macamane punya rapat hubungan derang.. sebab aku
pun camtu.. bezanyer.. just.. aku skit jer adik bradik.. hehe.. byk
jantan lak tu.. hehe~.. Is ni mmg di senangi oleh sume org
( bagi aku la ).. di sebabkan oleh personaliti dier tu.. tak rugi aku
jadi kawan dier..

TABIK~!! ( jasamu takkan aku lupakan.. hehe :p )..

No comments:

Kotak Menjerit


Free chat widget @ ShoutMix
hits