Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, September 29, 2005

Pusrawi dan shalin tidak bole di pisahkan

Assalamualaikum...setelah berconference untuk kali kedua untuk MPS2013 sampai kol 5 pagi lebih, dengan harapan yang meninggi, ingatkan kua la soalan yang di bincang2, malangya, lebih kurang 10% jek yang kua dari apa yang kita orang diskass, kalo aku dah siap bace semua notes, tade jadi masalah walaupon 10% jek yg kua, tp aku di sebaliknya huwaaaaaa :((, ntah la tatau la ape akan jadi... ade pepatah LESS IS MORE, kalo dalam study LESS IS REPEAT!!!....takottt!!!

kol 2.30 aku siap2 pegi LR1(R1027), sampai2 jumpa cik Rina, tutor MCI aku, dia sengeh2 aku pon sengeh2 siap tabik2 lagik hebat tak?!... pastu aku masok, tgk2 question sume cam ampas gas...aku jawab jek la...norman kate tade MCQ alih2 aku cek ade, kambeng nyes...bukan tak suke ade MCQ tp, alaa ape2 pon salahkan diri sendiri, ade ke tade ke study je la byk songeh.

pastu lepas2 balik wat exam itu, pegi la lunch kat hb4, abis2 makan anarol call naju, ajak pegi melawat shalin kat spital (PUSRAWI, PUSat RAwatan Islam), tekejut lambda aku, asal la plak shalin kat spital. rupa2 shalin telinga die ada masalah skit cam ketumbuhan ke bisol ke ape ke aku pon tak berapa pasti. nak pegi cari spital tu sesat masat mane2 pegi, tapi dengan kehebatan naju, jumpa gak akhirnyaa. mase nak amik anarol dan izarah, si fad cakap yang kecik2 dok blakang supaya jimat space sebab 6 org ni sume dalam sebijik kenari eh seekor eh mane satu tah. sib baik antara2 sume yg ada paling kecik aku, so aku di arahkan dok depan la sebab aku dok mane2 pon tade beza kan? sebab kecik sgt(fuuh sib baik aku kurus).

sampai2 sana shalin tgh di lawat oleh family2 dia, mak dia, akak dia (kot), ibu dia, sampai2 sane ape lagi, memule takot gak nak mengorak langkah nak berbual takot2 shalin tu tegelak, die kuat gelak kang sakit plak telinga gelak. rupa2 bole aje. habis die kene gelak ahha...anyway aku doakan shalin cepat sembuh, bole teruskan aktiviti2 harian....

Denggi di tahap kritikal -- 27,569 kes dicatat di seluruh negara sehingga 24 September


PUTRAJAYA 27 Sept. - Kerajaan mengambil langkah drastik dengan mengisytiharkan kes demam denggi di Pulau Pinang, Kuala Lumpur, Johor dan Selangor berada pada tahap kritikal.Sehingga Sabtu lalu sebanyak 27,569 kes demam itu dicatatkan di seluruh negara berbanding 21,786 kes dalam tempoh sama tahun lepas.... berita selanjutnya http://www.utusan.com.my/ ....di sampaikan oleh mariah tijo...


waaahahahahahah mariamah tijo yang menjadi lagenda menghiburkan aku di kala aku ke skola pagi2 suatu masa dulu, akhirnya aku dapat tgk muka dia ahhaha igt dah tua sgt, tade la tua mana pon... credit to Amril x rumet aku, dia yang sungguh2 cari tuh, hahaha siap mssg2 aku "isss iss isss" pastu paste link ni dia http://images.google.com.my/images?q=mariamah+tijo&hl=en&btnG=Search+Images hahaha hebat tak dia...musti la dia kan x rumet aku kan...musti la hebat...sapa2 ja ade kene mengena ngan aku musti hebat cam aku....ok lah aku nak mandi ni penat...assalamualaikum..



No comments:

Kotak Menjerit


Free chat widget @ ShoutMix
hits